تازہ ترین
کام جاری ہے...
بدھ، 2 نومبر، 2011

میرے معمولات

بدھ, نومبر 02, 2011

جو پستی کی جانب اترتا ہوں میں


بیاں تیری تسبیح کرتا ہوں میں


                    بلندی  پہ جس وقت چڑھتا ہوں میں


                    تو اللہ اکبر ہی پڑھتاہوں میں


تو الحمدللہ کا رہتا ہے ورد


 جو ہموار راہوں پہ چلتا ہوں میں


                    تعجب کی جب بھی کوئی بات ہو


                     تو حیرت سے تسبیح پڑھتا ہوں میں


خطاء جب بھی ہوجائے سرزد کوئی


 تو استغفراللہ پڑھتا ہوں میں


                    تو کلمہ چہارم کا کرتا ہوں ورد
کہ بازار سے جب گذرتا ہوں میں


کسی کام کا جب بھی اغاز ہو


اسے تسمیہ ہی سے کرتا ہوں میں


                      مظاہر جو قدرت کے دیکھو ں اثر
تو تسبیح و تہلیل پڑھتا ہوں میں


                                                                                          (اثر جونپوری)

3 تبصرے:

محترم بلاگ ریڈر صاحب
بلاگ پر خوش آمدید
ہمیں اپنے خیالات سے مستفید ہونے کا موقع دیجئے۔لھذا اس تحریر کے بارے میں اپنی قابل قدر رائے ابھی تبصرے کی شکل میں پیش کریں۔
آپ کے بیش قیمت خیالات کو اپنے بلاگ پر سجانے میں مجھے خوشی محسوس ہوتی ہے۔

۔ شکریہ

اردو میں تبصرہ پوسٹ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کر دیں۔


 
فوٹر کھولیں‌/بند کریں
UA-46743640-1